Letakkan Link Blog anda di sini & Jangan lupa follow.

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Khamis, Oktober 28, 2010

Tutorial : Tanda Tangan


Salam Warga SMK Bandar Tenggara 2.

Saya fikir setiap catatan mesti ada tanda tangan. Oleh itu mana-mana catatan saya, saya telah tambah tanda tangan saya. Mana-mana catatan yang dicopy, kredit di beri kepada penulis asal.

Tanda tangan yang dimaksudkan ialah 'Tanda Tangan Digital' bukan tanda tangan kita yang asal. Jika anda hendak mempelajarinya, anda boleh pelajari di SINI. Saya telah mencubanya dan berjaya. Apabila tanda tangan anda sudah di generate, copy dan simpan html kod dia di mana-mana sesuai. Anda memerlukannya untuk catatan yang lain pula.

Untuk catatan akan datang anda boleh paste secara kekal dekat Tetapan > Memformat > Templat Catatan. Untuk catatan lama anda kena > Edit Catatan, dan paste satu demi satu.

Selamat mencuba.


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign